Aslında var ama bunlar tarihi yerler. Hatta yeraltı şehirleri mevcut. Çoğu yeraltı geçitlerini devlet kapatmış durumda. Çok az kısmını turistik anlamda ziyaretçilere sunuluyor. Bunu gizlilik sebebiyle yapması doğru. Ancak, bunların bakımı yapılıyor mu orası belirsiz işte.