Savaş haberlerini takip ediyorum sürekli. İran savaşının tüm başlıklarında millet sığınaklara doluşmuş herkes erzak depolamış güvenli bölgelere çekiliyor siviller diye bir ton haber okudum video seyrettim. Aklıma takıldı?

Bizim sığınaklarımız felan varmı? Varsa bu sığınaklar nerede. Güvenli bölge neresi ?

Olası bir savaş durumunda hurra yaşlı çocuk kadın savaşmayacak. Ülkeyi savunmayacak kişileride başka ülkelerde almaz ki zaten gidecek yer yok. Komşular hep savaş halinde ve göç ülkesi olduk.

Hakikatten böyle bir durumda ne olacak?