biz nato ulkesiyiz gencler birakin kiraathane muhabbetini, yakismiyor r10 uyelerine. Dunya savasi cikmadan baska bi nato uyesi devlet bize saldiramaz. Kara birlikleri disinda ne yazikki caydiriciligimizda tam kaldigini dusunmuyorum. Hava kuvverleri eski kuvvetinde degil, istihbarat desen allaha emanet, denizde zaten 2 yuzyildir kendimizi koruyacak gucumuz yok.
Kirathane muhabbetine benzediyse ve r10'a yakışır bir konu olmadığı için kusura bakmayın. Nato üyesi olmamız şuanda bir şey yapamadığını söylüyor,olası bir savaş anında natonun bir etkisi kalmayacağını düşünüyorum ve düşünüyorlar. Herkes kendi birliklerine müteffiklerine yanaşacak.