merakalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemşerim özetlemiş durumu 👏🏼
Benim favorim İbrahim Mazlum Sucuk bu arada.
Hocam belki biliyorsunuzdur Afyon-Antalya karayolunda Seripek Dinlenme Tesisleri var. Ben torunu oluyorum dedem 42 senedir Lokum üretiyor eskiden tesisimizde ülkemizde bilinirliği yüksek Afyonun büyük markalarından bir tanesinin satışını yapıyorduk sonrasında sattığımız markanın patronu vefat ettikten soran oğulları işin başına geçti ardından ilk denetimde %100 dana sucuk olması gereken sucuktan tavuk etti çıktı, bu olaydan sonra kendi sucuğumuzu yapmaya başladık 10 seneyi geçmiştir kendi sucuğumuzu hem tüketiyoruz hemde satışını yapıyoruz denemenizi tavsiye ederim