ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel cihaz alacak arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun başka ürün aldım almasam kesinlikle alırdım çok güzel bir cihaz gerçekten. Profesyonel çekim için oldukça iyi bir cihaz ajanslara, çekim yapan arkadaşlara öneririm.
Hayırlı satışlar hocam 🙏
evet hocam bende çok memnunum bizde kafe restaurant kuaför güzellik merkezlerine çekim yapıyorduk ara verip sadece reklam kısmına bakmaya karar verdik