CanDostu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu durumda olayların Türkiye'ye sıçraması gibi durumlar olursa, bunu İsrail yapmaz, İran yapar. Sebebi ise Kürecik radar sistemidir. Eğer savaşa ABD girerse, İran Türkiye'ye ültümatom verip kapatmasını isteyebilir. Kapatılmaması halinde İran'ın kendisini korumasını sebep göstererek Malatya, Adana, Hatay ve dolaylarını vurabilir.
Amaçda bu olabilir ama iran tezgah düşeceğini sanmıyorum.Çünkü ABD hazırda bekliyor ortadoğuda en sevdiği ülke biziz.Bahane hazır NATO ülkesine saldırı oldu bunu asla kabul edemeyiz.ABD + Fransa libyada nasıl anında atladıyda burda da aynı olur.Arkasına Rus gelirse o zaman dengeler değişir bence.Ama iran tezgaha düşeceğini sanmıyorum.Türkiyenin NATO kabul edilmesindeki en büyük neden tampon bölge oluşturmakdı.Adamlar 50,60 yıl önce planı yapmış.