Olası bir saldırıda ırak,libya sonumuz.Son 20 yılda ne asker kaldı nede türkçülük.Zaten neden saldırıpda bomba atmakla uğraşsın ki ? İçeride ajan cirit atıyor sınırdan kimin girip kim çıktığı belli değil.Rahmetli Süleyman Demirelin konuşması aklıma geliyor enflasyon tek dişi kalmış canavar.Enflasyon yüksek olan ülkede askerinde bürokratında her boku satar.Gerisini siz düşünün...