Türkiye daimi hedef!
Senin nasıl kızıl elma ülkün varsa onlarında vaadedilmis topraklar, bop ülküsü var.
Constantinapol her zaman hedef.

Dinler tarihini bilmeden İsrail ne yapıyor, abd neci, Rusya dindasi ukraynaya niye savaş açtı,
Ortadoğu neden hep kan gölü bunları bilmek okumak yorum yapmak en hafif tabirle aymazlik olur.

Dövüşte ilk vuran kazanır ilkesi gereği, her zaman ilk vuruyor namussuzlar, abilerini arkasına alip.

Her ne kadar gençler tarafından hele hule diye okunsa da, bizim fiilen Suriye'de olmamız emin olun önlerini kesti.

Önce birlik olmak gerek, şahsi menfaateri düşünerek siyaset yapmamak, bazı siyaset üstü olaylarda hükümetten yana saf tutmak her zaman da devlet tarafında olmak gerekiyor.

Nacizane görüşüm budur.