Bu İsrail'de ki hırs beni şaşırtıyor. Din adına onlara vaad edildilğine inandıkları topraklar için tüm ülkelere savaş açıp bu ideallerini hayata geçirmeyi amaçlıyorlar.
oysa böyle boş beleş şeylerle uğraşmaktansa refah seviyelerini daha da artırabilirlerdi..
Bize gelince ben bir halt olacağını düşünmüyorum sonuçta denge politikası güdüyoruz, ABD ile de aramız bir şekilde yoluna giriyor.
ayrıca topraklarımızda enerji kaynağı da yok İran'nın üstüne bu kadar gitmelerinin sebeplerinden birisi de bence enerji.
Nato'ya dahiliz AB ile köprüyüz bir şekilde bu da işe yaramazsa Rusya ve Çin bloğu var.
var allah var Denge politikası Atatürk tarafından dahiyane yönetilmişti ama tabi şimdi bir Atatürkümüz yok yinede politika iş yapabilir.
Birde bu var.