Saldırsa ne olacak. Millet açlıktan vursalarda kurtulsak derdinde. Saldırmasa bile zaten kimse yaşamak istemiyor. Şuan günümüz Türkiyesinde buna yaşamak mı deniyor. Geçim sorununu ülkenin vazgeçilmezi yapmışlar. Dönüp kafanı kaldırıp düşünmeye fırsatın olmuyor. İnsanın aklında milyon tane sorun varken saldırmış saldırmamış kime ne olmuş ne bitmiş kimsenin umrunda olmuyor.