Bugün saldırmasına gerek yok.
Bir gün saldıracak.
Çünkü Türkiye varken büyük israili kurmak mümkün değil.
Önce Türkiye'yi bölmek ve büyük israil projesine destek olacak bir kukla kürt devleti kurmak lazım.
Çünkü büyük İsrail'in su kaynakları Türkiye'nin elinde, su olmazsa büyük İsrail olmaz.
Suriye'yi hallettiler. Sıranın İran'a geleceğini hepimiz biliyorduk.
İranlılar da biliyordu o yüzden nükleer geliştirmeye çalışıyorlardı.
İran'dan sonra sıranın bize geleceği belli.

2011'de kim Suriye sınırındaki mayınları temizletmeye karar verdiyse bugün oyununa devam ediyor.
Ülkenin yükselen milliyetçi partilerinden birinin başkanı hapiste terör örgütü lideri ile flört ediliyor yeni anayasa deniliyor.
2011'de milyonlarca arabın ülkeye geleceğine karar verilmişti, bugün de verilen başka kararların uygulaması devam ediyor.
Bu cehaletle sıra bize gelecek ve bu cahil halk ile adamların oyununa geleceğiz.
Maalesef sürekli dış mihrakların oyununa gelip önüne gelene hain diyen bir muhafazakar kitle var.
Fetö, Suriyeli göçmenler, enflasyon, sarsılan adalet, bozulan ordu gelenekleri, hiç birinin nedeni muhalefet değil.
Ama 20 senedir hiç bir kararı vermeyen muhalefeti hain ilan edin ortaya çıkan felaketlerin hiç birinin sorumluluğunu almayanlar kendilerine muhafazakar falan diyorlar.

Türkiye'nin bölünmemesinin ve saldırıya uğramamasının tek yolu var.
Drone, tank falan değil, kıtalar arası balistik füze ve nükleer başlık geliştirmek.
İnşallah İranlılar geliştirmiştir de bizde bahane edip hemen kendi başlıklarımızı temin ederiz.
Dünyanın herhangi bir noktasına bir nükleer başlık ulaştırabilecek hiç bir ülkeye kimse dokunamaz.