Bi arkadaşım 6 bin tl daha uygulama mac aldı bugün ve ürün bildiğimiz apple yani. oysa ki resmi sitesinden dahi bazı modellerine göre 15 bin tl ye kadar ucuz olan ürünler var. Bu site defolu falan mı satıyor? yada teşhir mi satıyor?