Bildiğim kadarıyla nato üyesi olduğumuz için saldırı yapılamaz.

Şayet saldırı yapılırsa Türkiye küçük bir lokma değil. İran, Irak ve Suriye de küçük lokma değillerdi. Yıllarca Dünya'ya petrol satılmış ülkeler ekonomi olarak güçlülerdi önce ekonomi saldırı yapıldı zayıflanmaya sebep verildi. Sonrası teknoloji saldırısı oldu.