Türkiye İsrail'in askeri teknolojisinin çok gerisinde. Aynı İrana yapıldığı gibi stealth uçaklarla çok rahat hava sahasına girip istediği yeri bombalarlar. Bizde hava savunma olarak 70lerden kalma amerikan teknolojisi ve hangarda bulunan aktif olmayan s400 ve 5 yıldır geliştirilen kısa ve orta menzilli yerli sistemler var sadece. Yerli sistemler ümit vaat etse de tam koruma saglayabilmeleri için en az 6-7 yıla ihtiyacımız var.