Bu aşamada Türkiye ile işi olmaz sebebi onlardan çok iyi seviyede olmamız değil, şuan destek aldığı kimseden bu konuda destek alamaz.
Türkiye'nin iran yada filistinle karşılaştırılması doğru değil, bürokrasi açısından çok öndeyiz dünya genelinde.
Şuan ki aşamada bizden bir hamle beklerler öncelikle iran'a saldırıya kınamaktan daha fazlasını yapmamızı isterler ama buda çok mümkün değil.