içimizdeki bopçular olmasa ve ulusal bütünlük tekrar sağlanırsa İsrail Filistin ve Suriye'de olmazdı. Bu koşullarda Abd+İngiltere+İsrail çok net ve açık biçimde hava üstünlüğüyle istediğini yapar. Sonrasında belli bölgelerde isyanlar çıkarıp taşeronlarla parçalamaya giderler. Bunun için her şeyi hazır ettiler. Bopçular, gizli siyonistler ülkeden gemiyle, uçakla kaçar. Olan yine bize olur. Bu tekerrürleri daha önce yaşadık. Gizli bir durum yok. Zaten açık açık yapıyorlar.