konu ile alakalı çok fazla video izledim ve amerikada yaşayan arkadaşımla konuşuyorum,
uyuşturucu sorununun sadece belirli bölgelerde olduğunu
o bölgelerde ücretsiz çeşit çeşit madde dağıtıldığını
bakım evlerinin kurulduğunu falat çetelerin eline geçtiğini vesaire duydum. kesin bilgi değildir tabi.
hükümetin evsizleri yok edebilmek için bilinçli yaptığı bir şey olduğunu düşünüyorum.