Adı üstünde “test” süreci diyoruz ama bazıları bu süreç için bile ödeme talep ediyor. Bu yaklaşımın ne güven duygusuyla ne de ticaret ahlakıyla bağdaştığını düşünmüyorum.

Ben de konuyu takip ediyorum.