Üretimdeki avantajim maliyeti aşağı çekmek he bu şekilde üretip toplu satış bı nebze mantıklı ancak bu durumda kendi oluşumumu yapmak daha doğru gibi geliyor
Kendin üretince maliyeti aşağı çekme durumu malesef tekstilde olmuyor.
Ocak ayında üretip haziranda satan çok kar yapar çünkü işçilik ve hammadde fiyatları hep yükselir.
Büyükler daima çok kazanır çünkü öncede uretir ve satar.
Sektörü belirleyip al sat yaparım ilerlemen en doğrusu bana göre