Ultisuma01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o tamam ama yapılışı önemli işte
Hocam hatırladığıma göre 8-9 tane limonun sadece sarı kabuğunu ayıklıyoruz,beyazıda ayıklarsan acı oluyor,daha sonra limonun suyunu sıkıyorsun,3 bardak şekeri koyuyorsun bir kaba karıştırıyorsun sonra tam hatırlamıyorum 20-25 su bardağı ekliyorduk.Her 15-20 dakikada karıştırıyorduk bir dene istersen