Selamlar herkese uzun zamandır farkettiğim birşey oldu. Ponzi, dol@ndırıcı sistemleri araştırırken para yatırma ibanlarının şirketlere ait olduğunu gördüm. Bende merak ettim nasıl Boyle yapabiliyorlar diye acaba sorgulanmıyor mu bu olaylar. Bilen varsa bilgilendirirse sevinirim. Gördüğüm kadarıyla tek seferde bile çok büyük miktarlar giriyormuş hesaplarına ama nasıl sürekli farklı şirketlerin ibanı oluyor bu kadar basit mi