Tamamını okudum ve şöyle bir yorum yapmak istiyorum.

İlk llişkin olduğu için bu kadar sahiplenmen, hatalarını görmezlikten gelmen çok normal canını sıkma.

Ama şöyle de bir detay var, bir çok erkeğin önünde diz çöktüğü bir ilişkide aslında dik durmaya çalışsan da sende onlar gibi diz çöktüğün için onda bir değerin kalmadı. Tam tersine egosunu tatmin edecek insanlara sınır çizmesi gerekti ve bir farkın olmadığı için kaçıp gitti. Bence kız normal davranıyor. Çünkü onlardan farkın yoktu ve bu saatten sonrada olmayacak. Mutlu giden süreçte egosunu tatmin edecek insan sayısı azaldı ve elinde tek seçenek kaldı bunu da böyle değerlendir.

Son olarak, denginle karşılaşmadığın, karşındaki insanın sana göre olup olmadığını anlayamadın sürece ziyan olmaya devam edeceksin.