Hc4k adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı skntıyı bende yaşıyorum ios 26 rezalet..
Çıldırttılar yemin ediyorum ya bir sistem bu kadar zor olup bu kadar çok kullanılmayı nasıl başarıyor anlamıyorum