OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2000 e kalan adam parayı ödemez , şikayet konusu açılırdı. Ben 50 de ısrarcıyım
Açık artırmalarla alakalı şikayet konusu açılması yasaktır