OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2000 e kalan adam parayı ödemez , şikayet konusu açılırdı. Ben 50 de ısrarcıyım
açık arttırma almadı diye şikayet konusu açmak yasak diye biliyorum.
-trader verir geçerdi bence.
: D