Hiçbir kural ihlali yapmamamıza rağmen ve mavi tikimiz olmasına rağmen isim değişikliğimizden sonra X hesabımız askıya alındı. İtiraz başvurusunu yaptık ama bir sonuç alamadık. Hızlı bir şekilde yardımcı olabilecek olan var mıdır?