em1rwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam araştırdım 8 ay diyor 8 ay sonunda napıcağım acaba
Hocam bir çoğu 8 ay kullanıp kalan 4ayı başka telefonla geçiriyor fakat bazen imei uzatma oluyor ondan faydalanıyolar herkes kafasına göre yani bir cihaz var yanında taşırken wifi ile arama yapmanı sağlıyor felan önceden 2 cihaz aldım yd öyle kullanıyordum aynı fiyata gelmişti tr ile