Konu
ben mi abatıyorum yoksa bu normal mi
11-06-2025, 17:58:56
#7
the_jokers
yengec35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam gördüğünüz ekran yenileme hızıyla alakalı bir durum bence
Ayarlara girip ekran> pürüzsüz hareket>adaptif olarak ayarlayıp birde öyle denermisiniz
öyle hocam zaten