Konu
ben mi abatıyorum yoksa bu normal mi
11-06-2025, 17:56:45
#6
yengec35
Hocam gördüğünüz ekran yenileme hızıyla alakalı bir durum bence
Ayarlara girip ekran> pürüzsüz hareket>adaptif olarak ayarlayıp birde öyle denermisiniz