Konu
ben mi abatıyorum yoksa bu normal mi
11-06-2025, 17:50:52
#5
the_jokers
Alkanmedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kız arkadaşımda da aynı telefon mevcut onda herhangi bir sıkıntı yok
ekran koruyucu var mı?