1 haziranda s24 fe aldım 20-30 dakikadan sonra gözümü ağrıtıyor göz kalkanını aldın yine aynı daha önce başka telefon kullandım böyle olmuyordu neyse ben dedim bu ekran bir şey mi yayıyor acaba dedim telefonun ekranını başka bi telefonun kamerasından çektim ve böyle taramalı alan gördüm hiç kaybolmuyor. bu normal mi yoksa bi hata mı diye merak ettim gittim başka mağaza aynı model telefonu buldum onda da taramalı alan çıkıyor ama hemen kayboluyor bu durum normal mi yoksa ben mi abartıyorum.

servise götürdüm izah ediyorum bana yok açıdandır falan diyor ya aynı telefon hangi açı diyorum yok senin gözünde bir şey varsa git muayene ol diyor. Başka telefonlarla da karşılaştırdım sadece benim telefon böyle devam ediyor ama şimdilik sadece 2 aynı telefonu karşılaştırmak için link bırakıyorum.

benim telefonun kamera ile çekimdeki verdiği tepki siyahlıklara bakın hiç gitmiyor.

https://youtube.com/shorts/7hmzNTyeF...eK0Q06lbZWLqQs


bu da başka mağazadan aynı model telefonun, bunda oluyor ama hemen kayboluyor.

https://youtube.com/shorts/FFUhW1uZP...NvpZHh9UgXVMpG