hocam ya ilgili bölümünü okuyacaksin 2 senelik veya 6 ay bir emlakcının yanında sigortali gözüküp sınava gireceksiniz. 2 senelik ilgili bölümü okusanızda sinava giriyorsunuz 6 ay bir emlakcinin yanında sigortali gözüksenizde sinava girmeye hak kazanıyorsunuz. size kalmıs. sınav sonucuna göre de emlakci belgesi alabiliyorsunuz kategorisine göre
hocam bu değişmiş mi ? sanki eskiden 2 yıllık bölüm mezunu direkt ofis açabiliyor yada gayrimenkul danışmanı olarak çalışabiliyordu. 2 yıllık emlak yönetimi bölümünden mezun oldum bende sırf 5 sende bir sınavla uğraşmayayım diye