Birincisi devamsızlık silinmez. Müfettiş geldiği gibi deftere bakar defterde yazıyo sistemde yazmıyosa devasa sıkıntı bunu kimse almaz. İkincisi belge alamama kalktı devamsızlıkla. Bu senenin başından beridir devamaızlığınız kaç olursa olsun dersten kalmadığınız sürece belgeyi alıyorsunuz