Hocam bence şirketleşmeyi şimdilik düşünmeyin. 1 dakika bile zaman kaybetmeden, güzel bir konu tasarımı ile ticari konu açın. Bir websitesi ile oluşan referansları listeleyin. İşler büyüdükçe ve fatura talebi ile sık karşılaşmaya başladıkça şahıs şirketi açın.
Mesela yakın dönemde çıkaracağım bir app için benim böyle bir ihtiyacım olabilir. Sizinle anlaşırsak neden olmasın