invictus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım sıkıntı çıkmaz. Şahsi deneyimlerime göre böylesi durumlarda naif yaklaşım en iyi sonucu verecektir.

Ayrıca genç yaşınıza rağmen burada ticaret kovalamanız takdire şayan, helal olsun
Teşekkürler hocam hedeflerim var inşallah hepsine ulaşmaya çabalıyorum 😊
İlk serüvenim 12-13 yaşımda başladı bilgisayarım olmadıgı icin o zamanlar sadece telefondan geliştirdim kendimi 🙂 hep r10 a katılmak istiyordum ama yasım yetmiyordu, benim icin tarayıcı gibiydi örnegin "adsense, admob ayarları r10" şeklinde yazıyordum onume hep konular çıkıyordu çok işime yaradı burası benim icin .😊