Mubi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar herkese lise son sınıfım devamsızlığım 6 gün. Velim Silmek için okula gitmiş müdür yardımcısı "biz bakarız eger hakederse sileriz" gibisinden cevap vermis. Özel bir durumdan dolayı gelemedigim olmustu lakin eger silinmezse belge verilmiyormuş. Sizce silerler mi acaba
muhakkak silecektir ancak sana uyarı vermiş rahat dur manasında yaramazlık vs etme dersine çalış demek istemiş