Oyun oynamıyorsanız seçmeniz mantıklı değil fakat arada oynarım derseniz XBox seçmenizi öneririm. Gamepass aboneliği ile oyunlara binlerce lira ödemeniz gerekmiyor. Oyun kütüphanesi de şuan için gayet iyi durumda.