Publics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@PrimeSoft; Bir üniversite öğrencisi olarak maddi imkanlarım kısıtlıydı, bu yüzden önce eğitimi alıp sonra ödeme yapmayı teklif ettim. Ancak öğrenci olduğumu öğrenince eğitimi ücretsiz verdi.Böyle insanlar olduğu sürece sırtımız yere gelmez.Her şeyin para olmadığını,paradan daha önemli olanın insanlık olduğunu gösterdi.Allah bin kere razı olsun,Eğitimler oldukça detaylı ve anlaşılır şekilde anlatılmış,kesinlikle tavsiye ederim
Selamlar ,
Umuyoruz ki fayda sağlar biz teşekkür ederiz. 🥰