NetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selamlar arkadaşlar dün ilk kez cline ile claude 4 denemek için kurdum api bağladım..

bendemi hata var anlamıyorum ama projenin içine ediyor 24 saatte 1 tane ne bir özellik çıkartabildim ne de editleyenildim.

3.5 da en azından 10 dk bir olsada birseyleri yaptırabiliyordum arkadaşlar bende mi hata var kullanan arkadaşlar yorum yapabilir mi.
Claude desktop ile desktopcommander butun sorunlarini cozer.