Sckn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

benim attığım model ile aynı sizinki https://www.r10.net/sorum-var/447231...post1089342799 attığım buydu. Orjinal windows işletim sistemi kurmak istesek ücretler nedir bilginiz varmı acaba