Asliye mahkemesinde, suç kabul edildiyse ve sabitse ancak sanık savunmasını duruşma esnasında yapamadiysa, yani hakim söz hakkı vermediyse, sadece sanık a yaptığını bu doğru mu diye sorduysa ve sanigin son sözü sorulduğunda savunma yapacakken, "yahu son sözünü sorduk" diye sözü kesilince, sanik son sözüm yok diye lafini cevirirse ve ceza kesinleserek üzerinden 2 ay geçtiyse, aynı mahkemeye, sanık savunma yapamadı diye dilekçe verilebilir mi ? Mahkemenin goruntulu kayıtta olduğunu varsayalım. Mahkemenin kabul etme oranı, reddederse aymnin kabul etme oranı kaçtır? Ceza kesinleşene kadar aym ya da yargıtaya basvurulmadigini varsayalım.