caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burası bi forum ve bizde forum kültürü var o yüzden tutmaz yani o tarz şeyler, mesela r10 blogu okuyan kaç kişi var?
Katılmıyorum.
Ticari bir özellik olduğundan ticaret yapanların işine yarayacaktır.
İyi bir şekilde yapılırsa blog kısmı gibi pasif olmaz diye düşünüyorum