ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google'daki neyse aynısı promptu yazıyorum o kadar çıktılar aynı zaten, api olarak kullanmıyorum.
Kullanımından memnun musun hocam ?
1080p video yapmıyor sanırım ?