Yok kardeşim o arkadaş beni yanlış anlamış konuyu kapadık. Biz bu forumda öğrenci olan harçlığını bu vatandaşa kaptırana bakalım. Allah herkesin yardımcısı olsun konu artık kolluk kuvvetlerinde merak etmeyin hala dolandırılan varsa yazsın.

Canhasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne kadar boş muhabbet varsa bu konuya toplanmış adam usulca *********** hakkında yeni bilgi edinen var mı demiş bu da Gaziyim ben falan . Ya arkadaş gazi olman ne alaka amaç ne ki adam sana bişe mi dedi. Merak etti sordu ki yeni dolandirilan varmı belli ki iyi niyetle sormuş. Ben anlamıyorum bazen bu tipleri de. Bide napacan dövecen mi ?