Tek borcu bu bankaya değil. Sıraya girecek yüksek ihtimalle. O arada işten çıkarda bilgi verilirse bankaya hani işten çıkardık vs diye. Tazminat alırsa direk ona çökerlermi diye düşünüyor. Ama çıkmazsa zaten aylık kesilecek düzenli olarak.
Riskli o zaman herşekilde gidebilir para ,yapılacak iş hesabına para gelince çekecek veya başka bir akrabasına gönderecek,yoksa yakaladıkların an alırlar,ayrıca şimdi varlık şirketleri var deli gibi saldırıyorlar,kesinlikle riske atmaya değmez