Şöyle bir durum var bence tabi,,maaşına haciz gelmişse ve düzenli olarak kesiliyorsa çökemez,çünki icra dairesinin belirlediği miktarı alabilir,ancak bir düzensizlik varsa takipdeyse,hesabına gelen her krakama çöker
Tek borcu bu bankaya değil. Sıraya girecek yüksek ihtimalle. O arada işten çıkarda bilgi verilirse bankaya hani işten çıkardık vs diye. Tazminat alırsa direk ona çökerlermi diye düşünüyor. Ama çıkmazsa zaten aylık kesilecek düzenli olarak.