Aslında arkadaşlar sormak istediğim, bu banka maaş aldığı banka olduğu için, maaşın 4/1 ini alacak onu biliyoruz da, olaki tazminatı alırsa yattığı anda çökermi? Yani anında alırlar mı? 2 dakikada başka bankasına aktarabilir.