Arkadaşlar selam. Bir arkadaşımın iş yerinin devri hisse çoğunluğu satılması söz konusu. Tazminat alacak sanırım 15 yıllık çalışan.
Şimdi bu arkadaş maaşını bir bankadan alıyor ve bu maaşı aldığı bankada maaş müşterisi ve o kurumun belli hissesi o bankada.
O bankada ise 400 bin borcu var ve her an icraya düşebilir. Maasın 4/1 ini alacak hatta bazı borçları daha icrada. Onlardan sonra almaya başlar sanırım.
Yatan maaaşa direk çökerlermi? Ve tazminay alıp ayrılırsa o banka işten çıktı nasılsa diye tazminatı bekleyip direk bloke vs koyabilir mi?
Para düşer düşmez başka bankaya gönderse gönderene kadar çökerlermi?