Paparada para kaldida giriş çıkış 4 yıldır var sıkıntı ölümü arkadaşlar kapatiyimmi hesabı komple konuyu bilmiyorum neolup olmadiğini konuya hakim olan arkadaş cevap verirse sevinirim