Evet yıllık yenilemek lazım. Kenarda dursun. Benim başıma geldi bir kere bundan seneler önce. Elimde izmirtransfer.biz vardı hatta süresi bitiyordu 2 ay kalmıştı. R10 da konu açtım kimse almak bile istemedi bedava verdim

Ama nasip ya 2 hafta sonra rent a car firması aradı, satın almak için. Bende şuan satmayı düşünmüyorum ama size düşünüp döneceğim demiştim, satılmayan domaini o zaman çok güzel paraya satmıştım. ( Şuanın 15-20 bin tlsi gibi )
normal değil mi? r10 üzerinden domainler ile ilgili bilgisi olan kişi sayısı az, bir kaç kişi dışında hepsi görmemiş, İngilizce isme com.tr alan kişiler gördüm? daha ne söyleyeyim.